Corona update: leveringen

Switch IT Solutions volgt de ontwikkelingen rondom COVID-19 (het Coronavirus). Met de uitgebreide maatregelen die al zijn aangekondigd door het kabinet en het RIVM, hebben wij deze maatregelen aangescherpt om verdere verspreiding van het Coronavirus te beperken. Wij volgen hierbij de richtlijnen die zijn aangegeven door het RIVM. Deze maatregelen gaan per direct in en blijven gelden tot minimaal 6 april 2020.

Wij beschikken als organisatie over de technologie en tools om het werk vanaf elke locatie veilig te kunnen uitvoeren en u te blijven ondersteunen. Net als u, nemen wij continu beslissingen over thuiswerken, het zoveel mogelijk voorkomen van potentieel riskante reizen en wij houden adviezen van de autoriteiten nauwlettend in de gaten om iedereen in ons team veilig te houden. Onderstaand treft u enkele maatregelen aan over hoe wij u blijven ondersteunen de komende dagen, weken en maanden. Met ingang van maandag 16 maart, werkt het merendeel van onze medewerkers vanuit huis; Vanuit onze locatie in Enschede draaien wij met een core crisis serviceteam.

Wij blijven u op locatie en op afstand service en ondersteuning bieden. In het belang van veiligheid worden afspraken zo veel als mogelijk en in overleg met u op afstand uitgevoerd. Wij kunnen ons goed voorstellen dat u vragen heeft ten aanzien van de mogelijkheden die u op het gebied van ICT kunt nemen binnen uw organisatie. Uiteraard kunt u met uw vragen bij ons terecht en beoordelen wij gezamenlijk met u wat de mogelijkheden zijn voor eventuele aanpassingen. Wij proberen u waar mogelijk te ondersteunen, met als uitgangspunt dat wij onze resources en continuïteit niet in gevaar willen brengen en willen waarborgen.

Om onze kwaliteit te kunnen waarborgen en te voorkomen dat zendingen verdwijnen of retour komen, willen wij u vragen contact op te nemen als u gewijzigde openingstijden heeft. Mocht u vragen hebben over de dienstverlening, leveringen of op voorraad zijnde producten neem dan contact op met uw vaste contactpersoon.